La CUP de Tàrrega organitza un acte pel Sí-Sí

Tàrrega acollirà el proper dimecres 5 de novembre un acte de la campanya per al Sí-Sí. La xerrada, organitzada per la CUP, tindrà lloc a la sala de la Biblioteca Comarcal a les 8 del vespre. Comptarà amb la presència de Ramon Usall, escriptor i simpatitzant de la CUP de Lleida, i Albert Botran, historiador i regidor de la CUP a Molins de Rei.

La Candidatura d’Unitat Popular sempre ha manifestat la seva fermesa en la defensa de del dret a l’autodeterminació i en el doble Sí. Cal formació independentista, considera que cal destinar tots els esforços a fer del 9-N una jornada d’esclat democràtic contra les impugnacions del Govern espanyol, autoritari i antidemocràtic. Creu que tot i les rebaixes del Govern de CiU, cal blindar el dret a vot el 9-N.

Des de Tàrrega, la CUP també considera que “la independència ha de servir per iniciar un procés constituent obert i participatiu per capgirar la situació d’empobriment i de precarietat actual i per posar el dret a decidir al centre del debat polític arreu dels Països Catalans”. A més, defensa que “la independència ha de ser el motor de canvi social i l’eina per a fer un nou país amb una societat radicalment democràtica, transparent, justa i amb serveis públics i de qualitat per a tothom”.

Tàrrega, 3 de novembre