Documents

Comunicat de denúncia del bloqueig institucional que s'està produint a la EMD del Talladell, ens depenent del municipi de Tàrrega. Els vocals substituts elegits el dia 1 de setembre 2017 en procés participatiu: 2 de la CUP, 1 de CiU i 1 d'ERC-MES, en aquests moments encara no han pogut prendre possessió dels seus càrrecs, degut al fet que el president de la EMD fa mesos que no convoca la Junta de veïns.

Revista INFOCUP Tàrrega núm.1, novembre 2017

Contingut: L'Habitatge, un dret fonamental fora del debat polític a Tàrrega / El pressupost: un pur tràmit o una eina per a la justícia social / Píndoles InfoCUP / Serveis públics, beneficis privats: l'aigua i la piscina municipal coberta / Reglament sense participació / Tàrrega i Manuel de Pedrolo

Moció presentada al Ple de l'Ajuntament de Tàrrega del dia 25 d'octubre de 2017.

Aprovada per unanimitat (CiU, PSC, Comú de Tàrrega i ERC-MES)

INFOGRAFIA - Sous dels regidors i càrrecs de confiança de l'Ajuntament de Tàrrega. Inici legislatura (juliol 2015). Primera modificació cartipàs (gener 2016). Segona modificació cartipàs (desembre 2016).

"On han anat a parar els 82.412 euros dels dos càrrecs de confiança que l'Aj. de Tàrrega ha eliminat?"

INFOGRAFIA - Estat del deute de l'Ajuntament de Tàrrega, 2016. Endeutament per entitats financeres i interessos que es preveu pagar entre 2014 i 2026

Total deute: 16.900.000 euros / Total interessos previstos 1.800.000 euros

Pàgines