Programa electoral de la CUP Tàrrega per les eleccions municipals 2023.

Article  (Teresa Sala) La Regidoria de Serveis Municipals i Medi Ambient de l'Ajuntament de Tàrrega hem construït una protectora felina per acollir els gats que la Policia Local troba perduts o ferits. Les instal·lacions d’aquesta nova protectora felina s'han construït en uns patis en desús del Centre de Formació La Solana, aprofitant estructures existents i materials reaprofitats.

Article sobre la polèmica actualització de la taxa d’escombraries, a la qual s’aplicarà una pujada, forta i necessària, del 30 %

Article arran de les paraules de Xavier Novell, bisbe de Solsona, en què qualificava l’avortament com «el genocidi més greu i terrible de la nostra humanitat» i de «crim abominable», volem manifestar el nostre desacord total, a la vegada que ens volem desmarcar de les declaracions de l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan, segons les quals «l’Ajuntament ha d’estar per damunt d’aquests conflictes», apel·lant a la llibertat d’opinió i d’expressió.

8 de març de 2021

Article publicat a la revista Nova Tàrrega 3/12/2020.

En l’àmbit de la restauració, principalment, encara que també se’n beneficiaren floristeries i altres botigues, s’ha aplicat una suspensió de la taxa d’ocupació de la via pública (OVP) des del març fins al 31 de desembre del 2020 i s’aplicarà també el 2021.

Des del govern, hem aplicat la mesura que proposàvem, l’IBI diferenciat; mesura que consisteix en fixar una quota impositiva superior, fins al 10% dels valors cadastrals més alts dels sòls industrial i comercial. El 2021 ja entrarà en vigor. D'aquesta manera la gran indústria i les grans superfícies comercials pagaran més, impositivament, que les pimes, el petit comerç i els particulars

Pàgines