Notícies de Tarrega

Entrades Fira Tàrrega - Privilegi

Sortegem un cop més les entrades pels espectacles de Fira Tàrrega que es donen gratuïtament als regidors. Reivindiquem la necessitat d'acabar amb aquests privilegis i rebutjem aquesta despesa supèrflua. Sorteig dia 1 de setembre al Casal Popular El Rostoll

La CUP de Tàrrega manifesta que la fase del procés participatiu contemplada dins l'estudi que s'està realitzant per confeccionar el pla de mobilitat urbana no ha estat prou participativa

Manifest "Per la Casa Museu Pedrolo a Tàrrega" firma del manifest

Amb la Comissió + Pedrolo hem impulsat un manifest amb l’objectiu que Tàrrega esdevingui central en la recuperació i difusió de l’obra de Manuel de Pedrolo. Llegiu-lo i adheriu-vos a mespedrolo.cat Article que publiquem aquesta setmana a la revista local Nova Tàrrega

Comunicat de la CUP de Tàrrega sobre el trencament del pacte de govern al nostre municipi.

Ni transparència ni diàleg: interessos personals i partidistes

El dissabte 17 de juny es presentarà a la plaça dels Comediants de Tàrrega el manifest “Per la Casa Museu Pedrolo a Tàrrega”, el qual ha estat impulsat per una nova entitat de la capital de l’Urgell, la Comissió + Pedrolo. Aquest espai neix de la voluntat comuna de recuperar i reivindicar la figura i el llegat de Manuel de Pedrolo

La moció també planteja separar els actes institucionals dels actes religiosos, com els que afecten la Festa Major de maig, i com ha plantejat recentment l’alcalde de Solsona

Bisbe Solsona

Xavier Novell és un clar referent de l’homofòbia a les nostres comarques ja que aquest no és el darrer cop que el bisbe, molt vinculat a Tàrrega, fa declaracions de caràcter homòfob

Per uns països catalans lliures de LGTBIfòbia

Cal que Tàrrega es refermi en la lluita contra l’homofòbia i la transfòbia i que les campanyes arribin a tot l’Urgell. Cal visualitzar la diversitat sexual i elaborar els plans d’actuació proposats a la moció aprovada al Ple de l'Ajuntament l'any 2016, amb la implicació de tot l’equip de govern: és una tasca transversal, no només de la Regidoria d’Igualtat. Últim ARTICLE publicat també a la revista Nova Tàrrega

Pedrolo retrat

Com ja vam fer l'any passat, el SEPC Secundària Tàrrega, el Casal Popular el Rostoll i la CUP de Tàrrega hem organitzat un conjunt d’actes durant el mes d’abril i maig que hem anomenat el cicle + Pedrolo. L'objectiu és reivindicar la figura política i literària de l'autor targarí com a referent intel·lectual arreu de la nació.

Presentació dels actes del #mesPedrolo del 2017

Els actes inclouen una ruta pedroliana per Tàrrega el dissabte 22 d’abril