La CUP de Tàrrega presenta la llista completa i el programa en un acte polític a la plaça dels Comediants

Durant l’acte han publicat a totes les plataformes el seu primer vídeo de campanya, “Per Tàrrega, hi som!”

La Candidatura d’Unitat Popular de Tàrrega ha presentat aquesta tarda el programa i el complet de la seva llista de candidates i candidats amb què concorrerà a les properes eleccions municipals. Ho ha fet en un acte públic a la plaça dels Comediants, on han assistit una cinquantena de persones que volien conèixer les propostes que els anticapitalistes posen sobre la taula per aquest proper 28 de maig.

Sota el lema “Per Tàrrega, hi som!”, els cupaires han avançat el que serà l'eslògan i els cartells de campanya per aquestes properes municipals. Un lema que reforça la vinculació de totes les persones candidates amb la ciutat i que té per objectiu refermar el compromís del projecte de la CUP amb Tàrrega i la seva gent.

Alhora, a les 19 h en punt s’ha publicat a totes les plataformes el primer dels vídeos que la CUP ha preparat per explicar i presentar el seu projecte de ciutat. Un spot de pre-campanya que visibilitza els eixos programàtics que la CUP vol prioritzar la propera legislatura i que serveixen com a compromís públic per a tots els electors.

La cap de llista dels independentistes, Laia Recasens, ha remarcat “la voluntat de treballar i de reforçar una Tàrrega més independentista, més feminista, més social i més ecologista” “amb les propostes concretes que hem anat desgranant i que portem al programa”

En aquest sentit, els cupaires s'erigeixen com a garantia per assegurar un govern de la ciutat que blindi 6 eixos imprescindibles: governar per exigir la garantia d'uns drets i serveis socials eficaços, dignes i de gestió municipal; remunicipalització màxima dels serveis públics, en pro del control democràtic, social i ecològic que això suposa; garantir la sostenibilitat de les polítiques públiques municipals; incentiu de l'economia social, circular i cooperativa; foment de la cultura participativa com a pal de paller de qualsevol societat democràtica, i transformació feminista a tots els nivells de l'administració.

A més a més de la llista i programa, també s'ha presentant l'eslògan de campanya "Per Tàrrega, hi som!