Núria Elias tancarà la llista electoral de la CUP Tàrrega per a les properes eleccions municipals

La mestra, i ara directora, de l'Escola Maria-Mercè Marçal clourà una nombrosa llista de candidates i candidats que integren un equip amb experiència en la gestió municipal, esperit de renovació i noves cares independents.

L'assemblea de la Candidatura d'Unitat Popular de Tàrrega es troba immersa de ple en la fase de redacció del programa electoral per a les pròximes eleccions municipals i, alhora, perfila ja el que serà la llista definitiva amb què concorrerà en els propers comicis.

En aquest sentit, l'assemblea local ha acordat que sigui Núria Elias i Gavernet qui clogui la llista com a candidata independent per la seva expertesa en la gestió d'equips, la seva trajectòria sindicalista i la seva visió de governança participada entre administració i ciutadania.

La setmana passada es presentava a Laia Recasens com a cap de llista i les 4 primeres persones que l'acompanyaran per encapçalar la candidatura. Per primer cop a la història, una candidatura a Tàrrega posiciona a dues persones provinents dels pobles del municipi, en aquest cas d'Altet, com a cap i clausura de llista; reforçant així la visió descentralitzada i de proximitat de l'administració que els cupaires defensen.

En aquest sentit, els cupaires s'erigeixen com a garantia per assegurar un govern de la ciutat que blindi 6 eixos imprescindibles: governar per exigir la garantia d'uns drets i serveis socials eficaços, dignes i de gestió municipal; remunicipalització màxima dels serveis públics, en pro del control democràtic, social i ecològic que això suposa; garantir la sostenibilitat de les polítiques públiques municipals; incentiu de l'economia social i circular; foment de la cultura participativa com a pal de paller de qualsevol societat democràtica i transformació feminista a tots els nivells de l'administració.