Ens presentem a les municipals? Assemblea Oberta

La CUP de Tàrrega comencem un procés participatiu encarat a decidir si ens hem de presentar a les properes eleccions municipals del maig de l’any vinent. El dissabte 27 de setembre celebrarem una Assemblea Oberta al Centre d’Entitats a les sis de la tarda. Convidem tots els veïns de Tàrrega i dels pobles del municipi que simpatitzen amb nosaltres a assistir-hi per prendre aquesta decisió amb tot aquell que vulgui ser-ne partícip, amb honestedat i col·laboració. Presentar una alternativa trencadora, nova i independentista a l’Ajuntament té sentit si una candidatura com la CUP representa interessos justos i legítims de persones i col·lectius. La CUP i els comicis electorals són una eina per canviar les coses, per transformar la realitat, i per això hem de vetllar per no caure en la gestió de la política ni en l’electoralisme. Hem de fer pinya perquè entre tots donarem riquesa al debat, a l’anàlisi i a les propostes. Tot just fa un any que la CUP ens vam presentar a Tàrrega, després de mesos de gestació, i volem saber què penseu molts de vosaltres, coneguts o no, del fet de presentar una alternativa municipal. Esperem que qui vingui ho faci amb ànim constructiu i amb la intenció d’expressar-se activament.

Joan Fuster: “Tota política que no fem nosaltres serà feta contra nosaltres”. Us hi esperem!

Candidatura d’Unitat Popular de Tàrrega (CUP)