La CUP de Tàrrega denuncia els privilegis dels regidors durant Fira Tàrrega

L'acte de denúncia consisteix en el sorteig de les 24 entrades pels espectacles de Fira Tàrrega 2018 que els corresponen anualment i de forma gratuïta als regidors de la formació

entrades fira privilegi

La CUP de Tàrrega torna a sortejar, com cada any durant aquestes dates, les entrades pels espectacles de Fira Tàrrega que es reserven de forma gratuïta pels regidors de l'ajuntament; quatre entrades dobles per cada regidor. Des de la formació afirmen que “el sorteig anual d'aquestes entrades és un acte de denúncia i visualització dels privilegis que gaudeixen tots els regidors del consistori”.

Amb aquest acte, juntament amb la renúncia a les veneres de regidor, els pins i les targetes d'aparcament gratuït, els regidors renuncien també a 24 entrades (4 entrades dobles per regidor), a triar entre tots els espectacles que ofereix Fira Tàrrega. La formació insisteix un any més amb la necessitat d'acabar amb aquests privilegis i l'eliminació de les barreres i distanciaments entre representants i representats, alhora que expressa el rebuig a les despeses supèrflues que tot això suposa.

“Per nosaltres és prou evident que el fet d'ésser representants dels ciutadans dins una institució no ha de suposar cap tipus de privilegi ni favor especial. Per això trobem totalment injustificable que a Tàrrega es continuïn mantenint aquestes distincions i el greuge comparatiu que això suposa amb la resta de ciutadans".

Finalment, des de la formació es reafirmen amb la necessitat de reivindicar i practicar noves formes de fer política i per això creuen que aquests gestos són importants i imprescindibles.

Per entrar al sorteig cal seguir els següents passos:

1. Entreu a l'inici d'aquesta mateixa pàgina web, aneu al peu de pàgina, cliqueu el botó "Contacta". Ompliu els camps corresponents al telèfon i correu electrònic, i al cos del missatge escriviu el vostre nom i cognoms i el text "Entrades Fira". Tot seguit envieu

2. Nosaltres us respondrem el correu, assignant-vos un número.

3. Imprimiu-vos el correu amb el número o guardeu-lo al mòbil per dur-lo el dia del sorteig.

4. Celebrarem el sorteig de forma presencial al Casal Popular El Rostoll (plaça dels Àlbers, Tàrrega) el dia 31 d'agost a les 21 hores.

5. Si us toca i no hi podeu ser el dia del sorteig, contactarem amb vosaltres per mail i esperarem la vostra resposta durant 24 hores. Passat aquest temps, l'entrada es donarà al concursant amb el número consecutiu.

6. En cap cas es faran canvis d'espectacle i/o horari de les entrades sortejades.

Mentre no s'acabin aquest i d'altres privilegis ho continuarem denunciant

Continuem!

CUP Tàrrega, 7 d'agost de 2018