Entrades Fira Tàrrega 2017. Continuen els privilegis, continuem amb el sorteig!

Sortegem un cop més les entrades pels espectacles de Fira Tàrrega que donen gratuïtament als regidors i reivindiquem la necessitat d'acabar amb aquests privilegis, eliminar les barreres entre representants i representats i rebutjar aquesta despesa supèrflua

Entrades Fira Tàrrega - Privilegi

Un cop més, tornem a sortejar les entrades pels espectacles de Fira Tàrrega reservades de forma gratuïta per als regidors de l'ajuntament. Valorem positivament el sorteig de les entrades que vam fer l’any passat, tant per l’interès que hi va haver com per l'acte reivindicatiu i de denúncia que aquest suposa.

Juntament amb la renúncia a les veneres de regidor, els pins i a les targetes d'aparcament gratuït, amb aquest acte volem reivindicar la necessitat d'acabar amb aquests privilegis, eliminar les barreres i distanciaments entre representants i representats alhora que manifestem el rebuig a les despeses supèrflues que tot això suposa. En aquest cas, als regidors de la CUP els corresponen 24 entrades (4 entrades dobles per regidor).

Els regidors ja gaudeixen de la possibilitat de conèixer i apropar-se al funcionament de la fira mitjançant mecanismes que la resta de ciutadans no tenen, com és l'assistència i intervenció a les Comissions del Patronat de Fira Tàrrega o bé mitjançant les dues acreditacions per regidor i nominals, que permeten poder entrar a l'Espai La Llotja, espai reservat a programadors i altres personalitats.

Cal reivindicar i practicar noves formes de fer política i creiem que aquests gestos són importants i imprescindibles en aquest sentit.

Per entrar al sorteig heu de seguir els següents passos:

1. Entreu a l'inici d'aquesta mateixa pàgina web, aneu al peu de pàgina, cliqueu el botó "Contacta". Ompliu els camps corresponents al telèfon i correu electrònic, i al cos del missatge escriviu el vostre nom i cognoms i el text "Entrades Fira". Tot seguit envieu

2. Nosaltres us respondrem el correu, assignant-vos un número.

3. Imprimiu-vos el correu amb el número o guardeu-lo al mòbil per dur-lo el dia del sorteig.

4. Celebrarem el sorteig de forma presencial al Casal Popular El Rostoll (plaça dels Àlbers, Tàrrega) el dia 1 de setembre a les 21 hores.

5. Si us toca i no hi podeu ser el dia del sorteig, contactarem amb vosaltres per mail i esperarem la vostra resposta durant 24 hores. Passat aquest temps, l'entrada es donarà al concursant amb el número consecutiu.

6. En cap cas es faran canvis d'espectacle i/o horari de les entrades sortejades.

Mentre no s'acabin aquest i d'altres privilegis ho continuarem denunciant els propers anys mitjançant aquest sorteig.

Esperem la vostra participació. Continuem!!!

Sortegem 24 entrades per espectacles de Fira Tàrrega, 4 entrades dobles gratuïtes per a cadascun dels regidors

El sorteig se celebrarà el proper dia 1 de setembre a les 21 hores al Casal Popular El Rostoll