Entreguem les entrades per Fira Tàrrega 2015 sortejades el passat dia 4 de setembre

Donem als guanyadors del sorteig les entrades pels espectacles de Fira Tàrrega 2015 que l'Ajuntament reserva de forma gratuïta per als regidors de l'Ajuntament.

Entrega entrades Fira 2015

Ahir vam fer entrega als guanyadors del sorteig de les entrades pels espectacles de Fira Tàrrega 2015 que l'Ajuntament reserva de forma gratuïta per a tots els regidors de l'Ajuntament. Als nostres regidors els corresponen 24 entrades, 8 entrades per regidor i dues acreditacions (una per cada regidor i un acompanyant) per poder entrar a l'espai la LLotja, espai reservat als programadors i altres personalitats.

Com ja vam anunciar en el seu moment, amb aquest acte, juntament  amb la renúncia a les veneres, els pins i a les targetes d'aparcament gratuït, volem reivindicar la necessitat d'acabar amb aquests privilegis, eliminant les barreres i distanciaments entre representants i representats alhora que manifestem el rebuig a les despeses supèrflues que tot això suposa. Cal reivindicar i practicar noves formes de fer política i creiem que aquests gestos són importants i imprescindibles en aquest sentit.

Als regidors de la CUP els corresponen 24 entrades, 8 entrades per regidor i dues acreditacions per poder entrar a l'espai la LLotja, espai reservat a programadors i altres personalitats.