La CUP de Tàrrega publica el primer número de la revista d'informació local "InfoCUP Tàrrega"

La publicació és una eina d'informació crítica, divulgativa de l'activitat del grup municipal i amb un tiratge inical de 4.000 exemplars

Infocup Tàrrega presentació

La CUP de Tàrrega ha tret al carrer aquest mes de novembre el primer número de la revista d'informació municipal “infoCUP Tàrrega”. Aquest primer exemplar és un resum de l'activitat realitzada durant els dos anys de legislatura.

La publicació no només neix amb la intenció de ser una eina de difusió de l'activitat del grup municipal a l'ajuntament, sinó que el seu objectiu és visibilitzar tota aquella activitat d'una manera crítica, combinant la divulgació d'informació amb propostes i alternatives.

L'activitat de l'Assemblea Local de la CUP es pot seguir pel lloc web i per les xarxes socials, tot i això, la formació sempre ha cregut necessari treure una publicació on recapitular la seva acció i les seves propostes com a grup municipal, no només en format digital sinó també en format paper i a tot color.

La revista està organitzada en diferents seccions, algunes ordenades cronològicament, com la secció “Píndoles infoCUP” on es combinen en format breu propostes puntuals i accions obertes a la participació popular, i la secció dedicada a repassar les mocions presentades al Ple de l'Ajuntament. Un altre apartat és la secció reservada als temes en profunditat que en aquest cas està focalitzada en els serveis públics externalitzats de l'aigua i la piscina coberta municipal. En aquest temes es combina informació, opinió i propostes de manera més extensa. A totes les seccions la informació es complementa amb l'ajuda de codis QR que permeten la seva ampliació amb l'ajuda d'infografies i altres documents.

La revista també es pot trobar en format pdf en aquesta mateixa pàgina web (Revista InfoCUP Tàrrega, núm 1) i a la plataforma digital issuu.com/cuptarrega

CUP Tàrrega, 20 de novembre de 2017