Taula rodona sobre la municipalització dels serveis públics

En els últims anys i especialment durant la dècada dels 90 del segle XX, hem pogut observar com, sota el paraigua d'un consens inqüestionable, s'identificava l'administració pública amb quelcom lent, ineficient, poc productiu i car, i per contra l'empresa privada representava el summum de la competitivitat, l'eficiència i el rendiment empresarial. Així, les administracions públiques, amb l'argument de millorar-ne el servei, es van desprendre de molts dels serveis que estan obligats a prestar a la ciutadania com és la gestió de l'aigua, la brossa, els transports urbans, etc.

Desde la CUP creiem que aquest és un bon moment per parlar, debatre i si cal, poposar fermament la remunicipalització dels serveis públics. Per això hem organitzat pel proper dissabte dia 7 de febrer una taula rodona amb experts i persones que ja han treballat el tema en diferents municipis per debatre i informar-nos sobre les municipalitzacions, i els processos de reapropiació dels serveis públics. Us hi esperem a totes!!