Demanem a l’equip de govern que tingui en compte l’ampa i la direcció del col·legi Àngel Guimerà pel que fa al nou pavelló

La construcció del nou pavelló poliesportiu s’ha publicitat com una fita abans de ser un projecte clar i consensuat entre totes les parts

Àngel Guimerà Tàrrega - Pavelló cobert

Des de la CUP de Tàrrega demanem a l’equip de govern de la capital de l’Urgell (CiU i PSC) que tingui en compte les demandes i les necessitats que tenen l’ampa i la direcció d’aquest col·legi públic de Tàrrega. Sabem que l’Ajuntament s’hi ha reunit, però lamentem que l’equip de govern no tingui prou en consideració les seves demandes. Cal tenir en compte que fa anys que són ells qui pateixen les mancances pel fet de no tenir instal·lacions esportives al centre i que no es pot tirar endavant el projecte sense tenir en compte les seves demandes, la seva participació i col·laboració.

Recordem que el CEIP públic Àngel Guimerà ja fa temps que reclama un espai tancat alternatiu al pati obert, mentre ha vist com es construïa un pavelló esportiu municipal al col·legi Sant Josep, una de les escoles concertades de la ciutat, que ja estava dotada d’unes instal·lacions esportives cobertes.

D’altra banda, lamentem que s’hagi fet pública a so de bombo i platerets la construcció d’aquest nou pavelló poliesportiu per a la ciutat al CEIP Àngel Guimerà, pressupostat amb 100.000 euros, que no s’adiu amb les necessitats reals del centre, i sense que hi hagi res clar en aquest projecte: es desconeixen els termes del conveni entre l’Ajuntament i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat. Tampoc se sap si està signat, ni quan es començarà, ni la durada de les obres, ni com serà i menys encara quan estarà del tot acabat.

Candidatura d'Unitat Popular de Tàrrega

19 de gener de 2016