Rosa M. Mora decepciona amb les explicacions donades al ple del Consell Comarcal

Després de més de tres setmanes des que la CUP de Tàrrega va presentar un seguit de preguntes per tal que fossin aclarides per la presidenta del Consell Comarcal de l'Urgell, el dijous 18 de desembre, Rosa M. Mora va parlar públicament de les retribucions cobrades per La Caixa durant els anys 2009 i 2012. Però el cert és que va esclarir ben poca cosa.

La presidenta, amb la intenció expressa i reiterada d'evitar preguntes, va llegir una carta als mitjans i després va llegir la mateixa carta als assistents al Ple del Consell Comarcal, entre els quals hi havia membres de l'assemblea local de Procés Constituent a Tàrrega, de la CUP de Tàrrega i de la CUP de Bellpuig. Però més aviat va explicar el que ja havien publicat alguns mitjans i la CUP mateixa: les retribucions són legals i els ingressos nets són un 60 % del total aproximadament; o sigui, més de 100.000 euros en quatre anys per assistir a uns consells d’administració el nom dels quals encara no sabem. No va aclarir exactament de quantes reunions es tactava exactament, ni en quines dates, ni què s’hi va parlar. Tampoc va respondre sobre quina tasca hi feia, de quines decisions hi prenia en favor de la gent de la comarca.