Properes jornades d'assemblees obertes 11 i 12 d'abril

El cap de setmana, dissabte dia 11 i diumenge dia 12 d'abril organitzem dues jornades d'assemblees obertes en les quals acabarem de donar forma al programa electoral per a les eleccions municipals del maig del 2015. Aquest recorregut es va inicar amb un cicle de quatre xerrades informatives que durant el mes de febrer i març hem estat realitzant per tal de proporcionar la màxima informació possible al voltant dels principals eixos temàtics que hem cregut que podrien abastar i delimitar tot un conjunt de temes i problemàtiques que tenen relació amb el nostre municipi.

Per això, seguint en aquesta mateixa línia hem cregut necessari, un cop finalitzada aquesta fase informativa, realitzar en dues jornades tot un seguit d'assemblees obertes a la participació de tothom que es correspondrien a cadascun dels grans punts del programa que volem proposar.

La nostra intenció és acabar d'aprofundir en la confecció del programa electoral participatiu incorporant l'opinió de tothom qui vulgui participar en totes aquestes assemblees tot sumant les experiències i els coneixements que s'han anat recollint durant les xerrades.

El dissabte 11 es farà un dinar a la plaça dels Àlbers a les 14 hores i el diumenge a les 13 hores i com a cloenda es farà un vermut al casal el Rostoll

Esperem la vostra participació a totes les assemblees!!