Propera taula rodona: Lluita conta l'atur i drets socials

El proper divendres dia 21 de març a les 18 hores a la sala annexa de la Biblioteca Comarcal de Tàrrega i amb el títol 'Recuperem un treball digne!', des de la CUP de Tàrrega continuem amb el cicle de xerrades engegat a l'inici del mes de febrer amb l'objectiu d'anar configurant el programa electoral participatiu per a les properes eleccions municipals. En aquesta ocasió el tema al voltant del qual volem reflexionar, parlar i informar-nos una mica més és sobre el món laboral. Tractarem sobre la importància que tenen les polítiques d'ocupació a nivell municipal, valorant l'entorn productiu existent i la formació i l'encaix dels treballadors i dels seus drets laborals en aquest entorn fortament condicionat per l'actual crisi econòmica. Per això comptarem amb la presència de l'advocat Carles López. D'altra banda, també ens ha semblat interessant portar el testimoni d'algun exemple d'autogestió i cooperativisme entre treballadors; per això tindrem el testimoni de la Susanna Folorà, representant de la cooperativa del Bergadà  'Metall Tecnològic', que ens explicarà la seva experiència a nivell cooperatiu.

La propera taula rodona  la dedicarem a Habitatge i urbanisme, i està prevista pel dia 28 de març a la sala annexa de la Biblioteca Comarcal

Com sempre, us hi esperem!!