Preguntem a la Comissió d'Urbanisme sobre les reiterades demandes de millora de la seguretat vial a l'accés a l'INS Alfons Costafreda

C-14  INS Alfons Costafreda

Amb una periodicitat setmanal es convoquen a l'Ajuntament de Tàrrega dues comissions: la Comissió de finances i la Comissió d'Urbanisme en les què els diferents grups municipals hi tenim representació. En aquestes comissions, a banda de la part informativa, hi ha un espai dedicat a precs i preguntes on tenim l'oportunitat d'intervenir, preguntar dubtes o demanar aclariments.

La CUP de Tàrrega a l'apartat de precs i preguntes de la Comissió d'Urbanisme del dia 13 de juliol va preguntar per què l'Ajuntament no havia donat resposta a les reiterades reivindicacions de l'INS Alfons Costafreda sobre la necessitat de pacificar el trànsit i millorar la seguretat vial de l'accés a l'institut i instal·lacions educatives adjacents per la carretera C-14. Un dels regidors de la comissió va explicar que el manteniment d'aquesta carretera és competència de la Generalitat. Tot i això, els tècnics van puntualitzar que ja existeix un projecte de reformes pel tram de la C14 al seu pas per Tàrrega fet per la Generalitat de Catalunya i que el que es podia fer era sol·licitar que es desencallés el projecte i que el fessin arribar a l'Ajuntament per aprovar-lo.

Davant la manca de resposta sobre l'estat d'aquesta petició en posteriors comissions, a l'última comissió d'urbanisme, celebrada el passat dia 1 de setembre, vam tornar a insistir en aquesta qüestió. Demanem que l'Ajuntament insti a la Generalitat a que faci els passos necessaris perquè el projecte de reforma continui endavant. Esperem obtenir resposta aviat.

Demanem que l'Ajuntament de Tàrrega insti a la Generalitat a que faci els passos necessaris perquè el projecte de reforma de la C-14 continuï endavant