La CUP de Tàrrega proposem la constitució d'una comissió informativa específica sobre la piscina municipal coberta

Considerem que aquest hauria de ser el pas previ per iniciar un procés informatiu i de debat amb usuaris i entitats targarines.

Piscina coberta Tàrrega

Durant la comissió de finances setmanal celebrada aquest dilluns a l’ajuntament, vam demanar a l’equip de govern la constitució d’una comissió informativa sobre l’estat de la gestió de la piscina coberta municipal que es vagi reunint amb regularitat i en la qual hi puguem assistir tots els grups de l’oposició.

Creiem que és necessària la constitució d’aquesta comissió informativa atès que la comissió de seguiment, establerta per contracte, no es reuneix des de fa temps i la resta de grups municipals no hi tenim representació.

Ja fa mesos que hem anat recollint documentació sobre l’estat d’aquesta infraestructura, i creiem que les greus deficiències en la gestió i la mala situació econòmica que arrossega des de fa anys són motius prou importants perquè tots els grups del consistori estiguem al corrent de la situació i puguem participar en el procés de recuperació i presa de decisions.

En aquest sentit vam demanar que aquesta comissió informativa, en un primer moment, serveixi perquè l’equip de govern faciliti un dossier complert a la resta de grups amb tota la documentació relacionada amb el servei: contractes i modificacions de contractes, tots els estudis i les auditories i els convenis amb les diferents entitats esportives i escoles de la ciutat.

L’objectiu d’aquesta comissió hauria de ser donar un primer pas per encetar més endavant un procés informatiu i de debat amb totes les entitats i amb tots els usuaris d’aquest servei, ja que és municipal.

Amb aquesta proposta el que volem és començar a trencar l’hermetisme que ha caracteritzat durant anys la gestió de la piscina coberta i que els usuaris i les entitats deixin de ser consumidors passius i passin a ser agents actius, fent de la recuperació del servei un procés transparent i participatiu.

Tàrrega, 1 de desembre de 2015