La CUP de Tàrrega es manifesta en contra de la decisió de la JEZ d'enretirar l'estelada del balcó de l'Ajuntament

Estelada Ajuntament Tàrrega

Ahir ens vam assabentar que durant tot el període electoral, del 8 al 24 de maig, la bandera estelada que onejava al balcó de l'Ajuntament de Tàrrega s'haurà d'enretirar. El PSC de Tàrrega va instar a retirar la bandera a la Junta Electoral de Zona (JEZ)  al·legant que l'Ajuntament és un col·legi electoral i aquest símbol podria interferir en el sentit del vot de la gent. Des de la CUP de Tàrrega estem en total desacord amb  l'acció duta a terme pel PSC de Tàrrega i amb la decisió de la JEZ. Creiem que l'estelada penjada al balcó d'una institució pública és la mostra de la voluntat d'un poble que vol decidir el seu futur. El problema no són els símbols, el problema és que tenim la rèmora d'una llei electoral i un sistema de partits hereu d'una transició que ha considerat al poble com una massa ignorant i voluble i als partits que ens "representen" encara no els ha donat la gana de reformar una llei que permet l'existència de totes aquestes argúcies legals més pròpies d'un pati de col·legi que d'un sistema democràtic participatiu. Per tot això, demanem que l'estelada no sigui retirada del balcó de l'Ajuntament de Tàrrega.

Amb l'excusa del bé comú i la democràcia NO  tot s'hi val!!!

Candidatura d'Unitat Popular de Tàrrega