La CUP de Tàrrega continua amb les taules rodones per a confegir un programa municipal participatiu

El proper divendres dia 27 de febrer a les 20 hores al local social de Claravalls i sota el títol 'Recuperem un món rural viu!', la CUP de Tàrrega continua endavant amb el cicle de xerrades engegat a l'inici d'aquest mes de febrer amb l'objectiu d'anar bastint el programa electoral participatiu per a les properes eleccions municipals. En aquest cas, hem considerat important descentralitzar un d’aquests actes fora de la ciutat de Tàrrega perquè l'objectiu és parlar i reflexionar sobre la necessitat de tenir i potenciar un teixit rural actiu i dinàmic perquè tots els ciutadans del municipi en valorin la seva importància i així posar de relleu les seves necessitats específiques. A Tàrrega hi ha tot un seguit de petits municipis que pel fet de tenir menys població i no trobar-se agrupats en un únic nucli, no tenen perquè tenir menys drets ni menys capacitat decisòria al Ple municipal.

En aquesta ocasió la taula rodona comptarà amb la participació de Bep Cabré (membre d'Unió de Pagesos), Miquel Rodríguez (membre de la plataforma Salvem els Plans de Conill) i Ramon Miralles (alcalde pedani de Santa Maria de Montmagastrell i portaveu de les famílies de Tàrrega excloses de la gratuïtat escolar). L’acte serà conduit per Xavier Mayora, membre de la CUP i alcalde pedani de la Figuerosa.

Més endavant, un cop finalitzat aquest cicle de taules rodones informatives, des de la CUP de Tàrrega també tenim previst realitzar una jornada d'assemblees obertes temàtiques en les que es posaran en comú i es recolliran les propostes sorgides durant totes les xerrades i les que es vulguin aportar durant la celebració de les asamblees obertes.