Entrades per la Fira del Teatre 2016, un privilegi més pels regidors

Com ja vam fer per aquestes dates l’any passat, sortejarem les entrades de la Fira de Teatre que l'Ajuntament dóna als nostres regidors. Enguany el sorteig tindrà lloc el dia 2 de setembre a les 21h al Casal Popular el Rostoll.

Valorem positivament el sorteig de les entrades que vam fer l’any passat, tant per l’interès que hi va haver com pel petit acte reivindicatiu i de denúncia que suposa: com ja vam anunciar en el seu moment, amb aquest acte, juntament  amb la renúncia a les veneres, els pins i a les targetes d'aparcament gratuït, volem reivindicar la necessitat d'acabar amb aquests privilegis, per eliminar les barreres i distanciaments entre representants i representats alhora que manifestem el rebuig a les despeses supèrflues que tot això suposa. Cal reivindicar i practicar noves formes de fer política i creiem que aquests gestos són importants i imprescindibles en aquest sentit.

Si voleu entrar al sorteig seguiu els passos següents:

1. Entreu a l'inici de la nostra pàgina web, aneu al peu de pàgina, premeu el botó "Contacta" i ompliu els camps corresponents al telèfon i correu electrònic, i al cos del missatge escriviu el vostre nom i cognoms i el text "Entrades Fira". Tot seguit envieu.

2. Nosaltres us respondrem el correu, assignant-vos un número.

3. Imprimiu-vos el correu amb el número o guardeu-lo al mòbil per dur-lo el dia del sorteig.

4. Celebrarem el sorteig de forma presencial al Casal Popular el Rostoll (plaça dels Àlbers, Tàrrega) el divendres dia 2 de setembre a les 21h. Si us toca i no hi sou, contactarem amb vosaltres per mail i esperarem la vostra resposta durant 24 hores.

Aquests són alguns dels guanyadors del sorteig de les entrades gratuïtes pels espectacles de Fira Tàrrega 2016 que l'ajuntament de Tàrrega dóna cada any als regidors. 4 entrades dobles per cada regidor.
Mentre no s'acabin aquest i d'altres privilegis com les targetes d'aparcament gratuït, ho continuarem denunciant els propers anys mitjançant aquest sorteig. Gràcies per la vostra participació. Continuem!!!