14 de març: una altra Tàrrega és a punt de néixer

La CUP de Tàrrega fa més dun any i mig que treballem al municipi i el passat mes de setembre vam decidir en una assemblea oberta que ens presentaríem a les eleccions de maig. Han passat molts mesos i agafem aquest repte amb moltes ganes; el cert és que cada cop som més i això i el suport que veïns de Tàrrega ens doneu ens anima a continuar. I, sobretot, ens fa veure que vosaltres mateixos heu danimar-vos a participar daquest projecte col·lectiu, de base, honest i per al canvi. Som un projecte per a la transformació social, la justícia i el compromís amb lalliberament nacional de la nostra terra.

El proper dissabte 14 de març, a les 12 del migdia, a la plaça dels Comediants de Tàrrega, es presentarà públicament una candidatura oberta i inclusiva, amb noms i cognoms. Una llista on només poden anar-hi 17 persones, però aquest projecte nou i trencador, el fem més persones, dedats, professions i fins i tot d'idees diverses. Tots junts per a fer una Tàrrega accessible, pels nostres drets i la nostra dignitat. LAjuntament és del poble, ja nhi ha prou de poltrones danys i panys i de cares dures. Recuperem les nostres veus, fem xarxa i avancem!

També volem recordar que estem en ple procés de confecció del programa electoral participatiu i per això hem engegat tot un cicle de taules rodones que vam iniciar el mes de febrer i que en els propers mesos continuarà. Per això tenim projectats els següents actes, per què us apropeu i participeu:

21 de març a les 18 h. a Tàrrega, a la sala annexa de la Biblioteca Comarcal taula rodona sobre atur i problemes laborals. Per un treball digne!

28 de març a les 19 h. a Tàrrega, a la sala annexa de la Biblioteca Comarcal parlarem sobre habitatge, urbanisme i pobresa energètica a Tàrrega.

11 i 12 d'abril jornades d'assemblees temàtiques obertes on es posaran en comú les propostes que aportin els assistents juntament amb les propostes sorgides durant les taules rodones.

La presentació del dia 14 inclourà un aperitiu de germanor i lactuació musical dAlbert Sala, veí de Tàrrega, i del David Vázquez, excantant de Ràbia Positiva. En aquest acte donarem a conèixer la llista. Veniu i sumeu-vos als grups de treball de la CUP. Cal fer molta feina i necessitem més mans encara. Us hi esperem!